Western Farm.

I lördags blev det farmen, och det var som vanligt riktigt trevligt :) Något överförfriskad där ett tag, men det gick till sig ganska fort..... Kvällen i sin helhet var bra! :)

Och trots att jag inte somnade förrän kring femtiden så var jag ovanligt pigg igår. Var inte ens särskilt jobbigt att pallra sig till Forsbacka. Började inte förrän klockan tolv, men jag brukar vara ganska utslagen dagen efter. Nu var jag bara lite seg.

.

Idag så har jag först jobbat förmiddag och sen mest varit hemma. Varit om på banken en sväng, men förutom det så har jag knappt varit ut genom dörren.
Marie, CarroB, Anna, Sofia, Daniel & Leo har varit här. Men nu är det  bara jag.
Ska gå och lägga mig i badet, och sen skalla kudden.

Imorrn ska jag och klippa mig! Behövs verkligen, det är så fult nu.
Och så ska jag om till Raiijsan också, hon har ju fyllt år.
Mer än så har ajg inte planerat.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback