Måndag 9/3

Kommer ju aldrig ihåg att uppdatera, så när jag väl sätter mig här så minns jag sällan vad jag jag tänkt skriva så det blir mest bara blahablaha...

Helgen i alla fall. Den var lugn! Väldigt lugn till och med.
I fredas for jag till Bella för vi skulle se en film. Blev sen att vi följde med Maja till stan och skjutsade nå folk på krogen. När vi sedan kom tillbaka och skulle se klart filmen så slocknade jag på hennes soffa ^^ hehe. Lite trött....
Och i lördags så var jag bara hemma. Eller nä, jag och Cissa tog ju skotern och for till stugan en sväng under dagen.
Sen på kvällen så jag barnvakt åt Leo medan Sofia jobbade... Gud, vilken snäll unge. Det är inte speciellt svårt att roa han... :)


Idag så har jag jobbat förmiddag, och som vanligt lika jävla jobbigt att ta sig upp på morgonen. Jag fattar inte! Ska det vara så jävla svårt att ställa om sig från nattmänniska till morgonmänniska!?
Bara man då tar sig upp ur sängen så går det ju bra, eller man kanske går lite på halv fart första halvtimman :P

Har ej varit ut genom dörren sedan jag kom hem, så här har det inte hänt mycket.. Fick mitt paket från Adlibris idag så jag fastnade i en bok och sen blev det inte att göra så mycket mer...

Sitter och funderar på vilken telefon jag ska beställa, gjorde det igår kväll också men  jag verkar inte komma någonvart... hmm..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback