Jävla skitväder...

Kan det inte bli sol & varmt snart??

Kom hem från jobbet för en timma sedan ungefär, och kunde då konstatera att jag hade glömt hårdbrödpaketet framme på bordet.. Katterna hade knaprat i sig alla mackor som var kvar där, och det var smuligt värre. :P




Nu tänkte jag faktiskt nästan gå och sova, åtminstone lägga mig och läsa lite. Känner mig inte alls trött eller så, men jag ligger lite efter med sömnen så det kan nog vara bra att försöka sova en hel natt. Är sviiiiiiintrött på mornarna men sen när det blivit kväll igen så är jag pigg och kan inte sova normalt. Men men,  brukar ju ha så här då & då men det går ju alltid över så småningom.. Kan bli lite jobbigt ibland bara.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback