Äntligen helg!

Har för visso inga roliga planer för helgen. Men bara att få vara ledig känns mer än tillräckligt bra!
Kanske ska vara med Bella ikväll,se film och bara ta det lugnt..


Är inte så länge sen jag har kommit hem, och jag landade i soffan nästan direkt. Dumsurfat lite.
När jag läste Helenas blogg såg jag att hon har utmanat mig.


Ska skriva 7 sanningar om mig själv som ingen vet.
Lite svårt att komma på något, kan ju hända att man berättat för någon/några.... Men i alla fall..

1. Jag verkligen hatar lukten som kommer mot en när man öppnar en nykörd diskmaskin,  och lukten av utblåsta ljus. Blä, mår illa bara jag tänker på det.

2. Jag tvättar händerna oräkneliga gånger per dag, även när jag bara är hemma. (Varför vet jag egentligen inte, jobbskada kanske).

3. Jag blir irriterad när folk tuggar med öppen mun.

4. Jag är avundsjuk på alla som har råd att ha ett eget hus, jag vill också :)

5. Jag är löjligt förtjust i lila & döskallar. Men det´vet väl kanske dom flest.. ^^

6. Jag är lat. Händer mycket lite på hemmafronten.

7. Jag mår illa av att se hur stökigt det är här just nu.

Mina närmaste vänner vet väl det här redan, men jag kommer inte på något annat, i alla fall inte något som ska skrivas ner här :) Och angående sista punkten ska jag göra ett försök att orka åtgärda det bekymret nu..


- Jag utmanar-
Bella, Johanna, Maja, Cissa & Mona.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback