Waldorf + utgång.

Jobbar ju hela helgen så det här får väl räknas som mitt "födelsedagsfirande". :P

Har varit och simmat idag med Sofia. Sen har vi varit hos henne och jag har hjälpt henne att städa. Så jag ska kräva tillbaka den tjänsten nån gång när jag har stökigt hehe..

Nu har jag precis kommit hem, eller för ett tag sen. Ska gå och göra mig i ordning alldeles strax så jag slipper stressa sen. Men vi ska inte fara förrän tio i åtta så jag hinner ju gott och väl..
Johanna skulle komma förbi på ett tag för hon var redan färdig. Så jag passade på att be henne köpa lite groggvirke så kan man dricka nån drink innan vi far.

Ska ta och slå en signal till Bella också och höra hur det går för henne, hon är och serverar på någon minnesstund...

Och Anna hoppas jag fick mitt sms tidigare så hon vet om när det blir :) Fick nämligen inget svar...


Nä. Nu ska jag kila. Ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback