Väntar på Sofia.

Sitter hos mamma & pappa. Gick hit efter jobbet för att snika till mig mat :P
Sofia kommer på en stund och då ska vi ta oss en promenad..

Mer än så lär det inte hända idag. Måste gå hem till mitt bombnedslag till lägenhet och röja lite kanske.

Imorgon hade jag tänkt att få vara ledig men så blev det inte. Inte för att jag har något emot att jobba alls, men var som inställd på att vara ledig ^^
Ska åka in med sjubussen till stan imorgon för kvart över åtta ska jag på nåt möte/kurs (eller vad man då ska kalla det) on någonting angående vikariesamordningrn. Tydligen att man ska ha nån egen sida där man fyller i hur man kan jobba ??? Vet inte riktigt, fattade inte riktigt vad människan som ringde om det sa..
Och jag vet inte riktigt vars det är jag ska heller, men ska kolla upp de när jag kommer hem. Så det kan hända att jag får irra runt lite innan jag hittar rätt dit jag ska, om man har otur :P
Sen tänkte jag knalla på stan ett tag, se om jag hittar några jeans. Syrran hade varit idag och hittar fina, billiga jeans som satt bra så jag kanske härmar henne och köper likadana..
Jobbar kort kväll så det är ju ingen panik att ta sig hemåt, kanske hör med Sofie vad hon har för sig och far förbi på Tuna en sväng.

Men men , nu ska jag gå upp och se om mamma har kokat kaffe. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback