Uppfriskande kvällspromenad.

Brrr. . .
Var inge vidare skönt att promenera ikväll. Var visserligen inte så lång promenad (från morsan&farsan till mig bara) men jävliigt kallt kändes det. Tjugo minusgrader är det ute, och motvind hade jag.
Alldeles knallröd i fejan när jag kom hit. Men hudtonen har återfått sin vanliga gråbleka färg nu ^^

Fan, nu är det jag som måste börja sola solarium. Jag ser ju ut som att jag är sjuk alltid. Och mer än en gång är det ju någon som påpekat att jag inte är så solbrun :P


Somnade på soffan idag efter middagen, var så trött efter jobbet. Jag kommer aldrig att bli en morgonmänniska som har lätt att stiga up på morgonen. Hujja, det är så jobbigt att kliva upp klockan sex. Blir ofta att man snoozar till bortåt halv sju men ändå är det jobbigt att ta sig ut sängen.
Men imorgon är jag ledig så då blir det väl att sova en stund längre ^^
Sen måste jag göra en jävla massa nytta hemma. För det har inte blivit gjort ännu.


Nu sitter jag och ser tv, ska strax gå och skalla kudden. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback