Tröööööött!

Någon efterfest blev det inte. For till Malin men då kom ju "alla" på att dom skulle hem. Eller i alla fall persöborna. Och då tog Bella & jag vårat förnuft till fånga och åkte hem med dom. Känns ganska skönt att inte vakna upp och vara i kängsön. Även om jag tycker det är MYCKET trist att det inte blev någon efterfest!
Satt som en tattare i bilen, blev omkullkastad och det var väldigt obekvämt!
Fick ett sms som inte alls var uppskattat när jag kom hem, usch. GE UPP. Jag vill inte ha med dig att göra... Tss....

Så jävla typiskt. En man hade väl inte varit så dumt men det är som dåligt med intressanta ena i råne. Måste vidga vyerna en gnutta ^^ Haha..... Nåja det löser sig.

Jag blev som pigg när jag kom hem, suttit och surrat med Bellut ett tag. Men nu känner jag tröttheten komma krypande, och det är bara bra om jag kan somna så fort som möjligt för jag ska upp och jobba klockan 12. Så det är tur att man inte är jättefull ikväll.

Återkommer nå senare......... Nån gång.................... Gonatt. Tack för en trevlig kväll ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

Fyllo ;P haha

2009-01-06 @ 13:17:25
URL: http://eelviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback