Storhandlat! :P

Har varit på IKEA idag med Cissa :)
Handlat en massa fint. Bland annat:

IMFORS SoffbordIKEA STOCKHOLM Värmeljushållare med ljusFALSEHULT LyktaMJÖD Ölglas på fotTICKA VäckarklockaPRALIN VinglasESTETISK Förvaring med fack

Förutom det så blev det även några ljus, en ram & några foton till den, bordstabletter, en duk, samt lite annat småkrafs :)

Och innan vi var på IKEA så var vi över till Finland.
Gick in på GinaTricot och fyndade ett linne med döskallar på & en svart kofta på rean.. Och förutom det hittade jag en svart klänning och ett halsband också :)
Och så blev det ju då också Alko, eftersom att det var anledningen till att vi alls for över dit.

Var in på Rusta också för att se om jag hittade nån lagomt billig matta till vardagsrummet, och det gjorde jag :)

Det hela slutade med att det blev en ganska dyr dag. Men det får det vara värt!


.

Nu ska lägga mig och läsa lite i min bok (Det flammande korset av Diana Galbaldon) och sen sova. Ska jobba förmiddag imorgon, och det är ju inte direkt någon nyhet att jag är jävligt morgontrött! Skönt att det är ett kort pass i alla fall, ska fixa och dona hemma när jag slutat.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback