Som ett brev på posten.....

Råkade snooza en gång för mycket imorse, så jag hann aldrig duscha innan jag for till stan. Orkade inte heller sminka mig.
Gick uppi byn & åkte in med 7.15 bussen. Det var inga problem att hitta till där utbildningen skulle vara. Det var inte alls så avancerat och dom 2timmar vi fick vara där kändes långa. De upprepade samma saker flera, flera gånger. Så det var ganska segt.
Sen när vi gjort det fick vi ta foton till korten som man tydligen ska börja ha med sig på arbetsplatsen. Hemskt kul :/ Såg så sliten ut att ord knappast kan beskriva det.  Men men, det är ju inte många som ska se uti det.
Men det är ju ganska bra, för om man då är hem till vårdtagare kan man ju bevisa att man jobbar så det inte kommer in någon obehörig.

Sen efter det var klart så gick jag på stan. Köpte bland annat hårfärg, nagellack & 2 hoodjackor.

När jag kommer hem ser jag att mitt presentkort har kommit från gratisbio :) Det var ju inte dumt :)


Ska ta mig en lite powernap nu innan jag går och jobbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback