Nytt år, nytt allt ?

Förändringar måste då göras.
Nyårlöften blev det inga i år, jag kan ändå aldrig hålla dom. Eller kanske man måste sätta upp mål som är lite mer troligt att man skulle kunna få tummen ur ** och se till att följa dom.

I så fall.

Jag ska minska på rökningen.
Jag ska börja motionera mer än jag gör idag.
Jag ska sätta undan mer pengar till sparkontot än jag gör idag.

Vi börjar så. Sen får man sätta upp mer mål eftersom tiden går.

Saker jag vill göra under 2009. (Hur det sen blir med den saken får man ju se)
» Ha fast jobb!
» Flytta från mina 45 kvadratmetrar till en tvåa.
» Resa (Turkietresan är ju bokad så dit blir det ju, men att bara fara nånstans i Sverige hade ju också varit nice)
» Skaffa något nytt intresse som gör vardagen lite mer spännande.
» Komma på vad jag vill bli "när jag blir stor".

Och säkert en massa annat, men det är inget som jag kommer på nu när jag sitter här trött som jag vet inte vad.
Kanske får uppdatera listan vid ett senare till fälle.



-









Nyår var roligt.
Riktigt trevligt faktiskt :)
Tänker inte gå in på detaljer, men var i alla fall i smedsbyn som sagt.
Singstar, trevligt folk & lite alkohol.
Då var kvällen gjord. ^^












-



Hade egentligen tänkt att skriva lite mer. Men fick syn på vad klockan var & insåg att jag måste hoppa in i duschen.
Och sen gå och sova, börjar ju sju imorgon.

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback