Mini-shoppingrunda!

Jag&Bella har varit på fiket nu.
Sen gick vi på Lundins och fyndade på rean. Hon hittade sig ett par rosa skor & jag köpte en lila/svart väska.
Efter det traskade vi mot YoungLine. Hittade inget jag ville ha men Bella köpte mjukisbrallor.
Har precis kommit hem och ska bara ge katterna lite käk och sen göra mig färdig för jobbet.



Har fått ytterligare en kommentar om torrschampoo.... Lee Staffords schampoo ska man tydligen inte använda om man inte är blond. På rött, eller alltså på mörkt hår överhuvudtaget, så blir effekten att håret ser dammigt/mjöligt ut. Funkar alltså på blondiner, inte så bra annars. Och doftar tydligen inte heller så mumsigt.
Så det blir alltså ett från Toni&Guy. Och det skiljer tydligen inte heller så mycket i pris.
Tack för tipset Vivi :)

Vad det nu blev tjat om schampoo :)


Guuuud, vad jag är sugen på en kall öl! Fan att jag inte har eftermiddag varken lördag eller söndag. Och att kliva upp 6-halv 7 dagen efter en fest brukar inte vara någon höjdare....... En öl kan man ju ta ändå.
Nåja, är ju ledig nästa helg i alla fall. Och då ska jag vara ledig, även om dom ringer och behöver folk! ^^

Nä, nu är det bara rensa undan dom tankarna och förbereda sig på ännu en ganska innehållslös helg. Får tänka positivt, det blir ju bra med slantar istället :)

Nu ska jag börja knalla, var så trist hemma så jag går tidigare till jobbet och surrar bort lite tid innan jag börjar.


Hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe ja de va så lite så men bör ju tillägga att även Tony & Guy syns i mörkt hår omman tar för mycke men de e bara att gnugga bort me en handduk. Finns ju ett torrschampoo för färgat hår från Bumble & Bumble men då får du batala ca 600 spänn å de e de inte värt!

Jisses man kan ju tro ja e nån torrschampoo expert ^^

2009-01-30 @ 18:36:09
Postat av: Lill Anna

Har haft det mesta i håret, kroppspuder (originalet som alla har hemma), ansiktspuder (fungerar i nödfall), Kisby's torrschampoo, Lee Staffords torrschampoo, Toni & Guy och schwarzkopfs "dust it". Kroppspuder fungerar faktiskt ganska bra, har dock bara använt det då jag var ljusblond (i 8:an typ). Kisby's luktar usch. Lee S och Toni&guy luktar båda gott men jag tycker att Toni&guy håller längre så den skulle jag nog satsa på mellan dessa (använder den nu). En stor favvo är "dust it" en röd liten sak från Schwarzkopf (finns hos frisören) är jättebra då håret är platt och äckligt. Lite dyrare förvisso men dryyyg. Har haft min i 1 och ett halvt år:) Har inte haft torrschampoo i riktigt mörkt hår men tror att det ska fungera ganska bra om du gnuggar ordentligt. Lee Stafford verkar dessutom ha slutat med sitt "riktiga" torrschampoo som verkligen gick på "oily roots". Den flaskan var lila. Nu är den rosa och fungerar mer som en "uppfräschare". Oj, det var inte meningen att kommentaren skulle bli så lång:)

2009-02-10 @ 21:30:21
URL: http://lilllindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback