Min katt är kåt!

Är så less på höra henne. Hon ligger och knorrar och åmar sig som fan.


.


Ikväll efter jobbet så kom Anna, Linnea, Marie & Bella förbi och fikade..
Sen har jag varit till Bella och sett en film.

.


Har sexdagas jobbvecka den här veckan. Och imorgon är den lediga dagen..
Då blir det att ta en prommis med Sofia.

YoungLine har rea så jag tror att jag ska dra med henne dit och kika en sväng. Man kanske hittar nåt fint?

MÅSTE komma mig för att ringa och prata med Arbetsförmedlingen också och höra om hur det är när man inte får stämpla ännu. Ifall att det nu kommer att krisa sig med jobb framöver.....
Usch, vad det är mycket tråkigheter nu. Känns som inte kul på nåt vis alls. Nåja, nån gång ska det väl vända.


Nu blir det ett bad, läsa en liten stund, och sen skalla kudden. Samma som igår alltså. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback