Läskigt!

När jag var på väg hem ikväll & promenerade över byn så fick jag plötsligt skitont i brösten och det kändes som att lungorna drog ihop sig så att det inte rymdes ens en milliliter luft i dom. Blev tvungen att stanna & försöka slappna av. Men det blev ändå inte bra. Stod stilla i säkert 2-3 minuter och kippade efter andan men fick bara i mig lite,lite luft. Jätteobehagligt! Det kändes nästan som att jag skulle tuppa av.
Men sen då mitt i allt så släppte det och jag kunde andas normalt igen. Skumt!
Det är ju cirka en timme sedan, och jag har inte känt av det nå mer.


Idag har jag ju då varit till Vitå och hälsat på Jennie som sagt. Vi blev där i ganska så flera timmar, och det var riktigt trevligt. Snackat lite skit & druckit nån kopp kaffe. Nice.


Sen var jag om till mina päron. Behövde få bort min fina utväxt så Verran har varit snäll och färgat mitt hår. :)

.



Åh, vad jag hade vela vara musikalisk. Men när jag sjunger så skrämmer jag skatorna typ. Och inget instrument kan jag spela heller. De absolut enda jag kan spela är Blinka lilla stjärna på piano (den kan jag hela), Deep Purples Smoke on the water och en snutt av Nirvanas Come as you are. Men mina musikaliska talanger sträcker sig inte längre än så tyvärr, haha. Har kunnat Bä bä vita lamm på gitarr och Är du vaken Jöns på piano en gång i tiden men de är ju inte direkt något att skryta med. Och nu har jag då glömt bort dom.....

Kanske ska ta o låna syrrans gura & hennes nybörjarhäfte om hur man spelar? Kanske inte blir någon rockstjärna direkt men en eller annan visa kanske man duger till att lära sig? Övning ger färdighet... ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback