Jaha. Då var det lördag igen.

Det känns inte alls som att det är helg. Jag är så dagavild efter som att jul & nyår var mitt i veckan. Men nu rätar det väl snart till sig så man får koll på läget igen haha.

Idag har jag jobbat delad tur. Och mellan arbetspassen så var jag med Sofia & Marie ett tag.
Sen har jag inte gjort så mycket mer.
Tänkte bara vara hemma och ta det lugnt ikväll :) Är så trött.
Kanske till och med lägga mig och läsa klart boken jag håller på med. Har som inte blivit av att läsa nåt i den på flera, flera veckor. Men bra är den!
Läser Trummornas dån av Diana Gabaldon. Hon har gjort en grymt bra bokserie. Kan verkligen rekommendera er att läsa dom böckerna.
Tror faktiskt att jag ska spola upp ett bad & lägga mig och läsa en stund innan jag går och lägger mig.

Imorgon blir det att göra en jävla massa nytta hemma. Tråkigt, men väl behövt.
Skulle behöva baka någonting också, för jag fyller ju år nästa söndag så jag måste ju ha något att bjuda på om någon kommer och fikar :P



Tänkte höra om det är någon som är sugen på att komma och äta på Waldorf på fredag?? Och sen kanske gå ut någonstans ? ;)

-



"Vi skulle bry oss mindre om vad andra tänker om oss, om vi insåg hur sällan de faktiskt gör det."



-





Just nu lyssnar jag på:





Den är så bra, synd bara att allt blir utnött så fort :/




Nä. Nu är det ingen idé att sitta här och rulla tummarna nå längre. Ska kila. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback