Jag har fan hål än i mitt tak!

Fan så less jag är på de här. Dom har ju varit och gjutit igår.
Så idag har jag tagit bort brädan som dom satte mot så det skulle hållas uppe.
Och det är inte direkt tätt! För man ser att det lyser där uppe och så är det ett hål där det är öppet än.
Det verkar som att dom inte gör annat än klantar sig.
Så få se då när dom ids fixa det.....

.


Har varit och jobbat tidigare... Och sen efter det har jag bara suttit hemma.. Mona har varit förbi och druckit kaffe och surrat ett tag. Men nu skulle hon och jobba så hon har precis knallat iväg mot Västberga...


Ska gå och pälsa på mig så jag överlever en promenad till mamma & pappa... Tänkte snika mig middag där för jag orkar inte börja laga nå mat ^^




Sen ikväll vette fan vad man skulle ta och hitta på. Men alltför mycket lär det nog inte bli... Återkommer sen.. Kanske.

Kommentarer
Postat av: Jannicas mamma

Guuudarns det där måste jag få göra om. Hur nice som helst o sitta o surra med dig=) Tusen tack;)

2009-01-16 @ 09:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback