Hemma.

Har jobbat 7-12.
När jag slutade gick jag till Bella & hälsade på en stund. Hon var sjuk stackarn :P  Blev där en stund, tog det bara lugnt.

Nu sitter jag hemma men ska snart börja knalla tillbaka till Forsbacka för nästa pass, 16-20.30.
Är väl inte alls speciellt sugen på att gå tillbaka, men det är man aldrig när man har delade turer. Hela dagen är förstörd, och man får oftast inget vettigt gjort under timmarna man är ledig.

Skulle behöva ta en snabbdusch innan jag går, men jag tror att det blir att tjorva ihop det till en svans. Finns som inte riktigt tid till så mycket annat.
Men jag känner mig så lurkig när jag inte har duschat på hela dagen! Ni som känner mig vet ju kanske att jag har lite duschnoja :P

Men men, nog pratat om det. Ska ge mina cats lite käk och sen traska iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback