Får inget gjort!

Jag får ingenting alls gjort hemma,det bara tar emot. Jag är så less.

Pratade med Bella för ett tag sen. Beslutade oss för att gå och ta en fika. Hon skulle bara ta en dusch först. Och jag måste börja gå och klä på mig, har lullat runt i en stor t-shirt och mjukisar hela dan.
Trots att jag inte börjar jobba förrän kvart över fyra idag så vaknade jag klockan 8 imorse. Förstår inte vad det skulle vara bra för, jag somnade inte förrän halv fyra så inte kände jag mig speciellt utvilad när jag vaknade.
Efter att ha fått i mig lite kaffe och läst den nya Tattoo Magazine som kom med posten för ett tag sen kände jag mig lite bättre.

Men det har inte hänt mycket här idag. Har suttit vid datorn och dumsurfat ett bra tag nu.
Hittar massor av fina saker jag vill beställa men i slutändan blir det för dyrt. Nåja, ska klicka hem lite smått och gott i alla fall :)





.

Förresten så skrev Johanna en kommentar om mitt inlägg om att testa torrschampoo som jag skrev igår och det blir nog att prova det här från Lee Stafford istället. Funkar tydligen bra och är billigare än det andra :)

Hej.

Kommentarer
Postat av: Vivi

Lee Staffords torrshampoo luktar fan å har man mörkt hår så ser de ut som om du har slipdamm i hela håret

Jag har prövat bäde Lee Staffords och Tony & Guy å helt klart ska du ta Tony & Guy's de e mycke bättre!



P.S Nu vet du att oxå e inne å tjuvläser din blogg



/ Kram :)

2009-01-30 @ 13:48:11
Postat av: Vivi

Glömde säga att Tony & Guy inte e så mycke dyrare har ja för mig kanske 40 spänn el nåt sånt

Finns på Kicks, Åhlens å Ica Maxi vad ja vet :)

2009-01-30 @ 13:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback