Det går inte bra för mig.

Fick ljushållare av mina systrar i present när jag fyllde år. (Det är såna där som man fäster på kaklet med sugpropp).
Och de är använda flera gånger sedan dess.

Så jag tände lite ljus även ikväll, spolade upp badvatten & la mig i badet med en bok. Men efter 10 minuter så smäller det till i badkarskanten och det börjar bränna på armen. Då har ju ett av fanskapen fallit ner! Så det for ju stearin lite varstans, inklusive på mig.

Inte blev det nån avkoppling där inte, var bara att kliva upp och ta reda på stearinet som skvätte överallt!


.


Jag har inte så mycket att göra just nu, sitter & spanar runt lite på olika sidor. Funderar på att beställa lite kläder....
Cissa har varit hit och vi har sett Pineapple Express.
För övrigt har jag inte gjort så mycket. Bara tagit det lugnt.

Är ledig imorgon! Ska bli grymt skönt att få sova ut en natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback