Det är så fint ! :P

Äntligen! Nu är det storstädat här. Var ett tag sen senast^^ Blir som aldrig av.
Men idag har mamma varit så snäll så hon har varit hit och hjälpt mig :)

.

Sen så blev jag bjuden på köttsoppa hos Sofia så jag har varit där ett tag ikväll..

Just nu har jag ingenting alls för mig. Tänkte nästan slå mig  ner i soffan och slå på en film. Finns inte så mycket annat att hitta på hemma...
Imorrn blir det att kliva upp ganska tidigt så jag hinner göra något innan jag ska och simma. Måste ju ta tag i saken och börja "mitt nya liv".

.

Lyssnar på just nu: Stratovarius - Hunting high and low

Kommentarer
Postat av: Jannicas mamma

har också planer på att börja simma...vara lite "duktig" eller vad man säger:P

2009-01-09 @ 13:09:48
Postat av: Therese

Hon var en tjej som gick OP1B.

2009-01-09 @ 18:25:14
URL: http://tessnordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback