At the end of the rainbow...

.....




Idag så har jag först jobbat, sen har jag umgåtts med Sofia fram tills nu. Har nyss kommit hem.
Fick skjuts, så då passade jag på att utnyttja henne som bärhjälp så jag fick ner soffbordet i förrådet.

Kan ju eventuellt hända att jag måste bära upp det igen, för när jag kom hem och jämförde storleken på det gamla och det nya så är det ganska stor skillnad. Så risken är ju att det ser fjesigt ut med det lilla när sofforna är så feta.
Men jag ska gå och skruva ihop det nu på en stund så man får se hur det blir när det är på plats.


Gudars, vad det var skönt att komma hem. Vi har bakat  hos henne så det var över 26 grader varmt inne där! pjuuuh. Jag brukar ha kring 18 hemma hos mig. Så nu sitter jag och svalkar mig här med lite isvatten ^^





Blir jobb imorgon också, sen vette fan vad man ska hitta på. Skulle behöva komma igång med "mitt nya liv". . .
Så en kvällsprommis tror jag att det blir.

Eller nåt sånt.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback