Are we meant to be angels fallin' or do we live to survive ?

............




Gårdagen var trevlig. Men inte så livad ^^
Satt på Anatolia efter vi ätit. Var där och drack några drinkar. Men det blev som ingen riktig utgång efter det, och var ganska nykter. Cleo hade stängt, och Olivers blev inte av (man kände sig liten när man inte tog sig in haha). Det brukar ju inte vara några problem men igår gick det inge vidare... Så vi satt på Heroes ett tag tills syrran kom och hämtade oss.
Men kvällen var inte så dum ändå. . .
Och maten var god. Toast Skagen med löjrom till förrätt och en pepparstek sen. Mums!

.

Har jobbat idag, och inge bakis alls. Men när jag vaknade var jag lite småseg men det gick över nästan på en gång.
Nu har jag nyss gjort tårtan. Eller gjort och gjort. Köpte en färdig tårtbotten (tyvärr är den väl kanske inte så god ??) och så bredde på lite vaniljkräm och sylt. Så då är de bara dit med grädden imorrn så är det klart.
Har inte orkat lägga ner någon energi på att baka egen tårta, men det här får duga. Återstår ju att se om det kommer någon :)
Jobbar då imorgon också, och då har jag delad tur. Så ni är välkomna på fika mellan tolv och fyra, eller efter halv nio :)

.

Ska gå och plocka undan lite kläder  nu som blivit slängda på hög i soffan ^^

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback