Aj aj.

Jag har klämt mig på en sänggrind idag på jobbet, och fy faaaaan va ont det gjorde. För jag satt fast, och det är en spärr man måste trycka in innan man kan vicka ner den igen. Pain, lots of pain... Haha. Vilken klantskalle jag är.

Har som sagt jobbat idag. Så jag har som inte hunnit göra så mycket annat idag, eftersom att jag sov till strax efter tio. Och då blev det inte många knop gjorda, mådde inte direkt prima.

Igår blev det rånepuben. Vi hade ju funderingar om att fara till Lule men det slopades, och blir istället på fredag :)
Så då blir det först Waldorf och sen krogen...
Givetvis så jobbar jag ju på lördag så det lär väl bli en seg dag det då. Men det är smällar man får ta. Och det är ju självförvållat om man mår dåligt. ^^

.

Imorrn så jobbar jag förmiddag, sen måste jag fixa i ordning färdigt hemma. Har för närvarande inga gardiner i köket för jag kom som av mig mitt i allt. Så det måste ju göras någonting åt för det är inte så fint hehe.



Bara skit på tv nu, tror jag ska se om jag hittar nån bra film att ladda ner.. HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback