22/1-09

Tiden går så fort! Nu är snart januari också slut.

Och inga förändringar än så länge, bara samma sak dag efter dag i princip. Vad ska jag göra?
Skola? Flytta? Fortsätta som jag gör nu ?

Allt var så enkelt när man var liten och inte behövde fundera på framtiden så mycket.
Jag vet inte vad jag vill göra, men någonting måste jag ju kunna bestämma mig för.
Läsa till sköterska som tanken var från början?
Men jag känner mig inte så sugen på att gå skola. Får mjukstarta med att bara gå några kurser. Plugga upp betygen lite.

Fan att jag inte tog mig i kragen och engagerade mig lite mer när jag gick gymnasiet. Åtminstone fara dit.


Äsch. Nu blev jag bara irriterad. Har nästan ångest för det här med vad man ska göra. För jag vet ju inte ens om jag får något jobb alls nästa månad. Känns ju lite elakt att sitta och hoppas på att någon ska bli sjuk länge, men den enes död är den andres bröd finns det väl ett ordspråk som säger?

Nåja.
Hur som helst.

Nu måste jag ta mig en liten powernap, blev jättetrött när jag kom från jobbet. Det har varit en ganska tråkig dag, har inte haft nån energi över, sov nästan ingenting i natt.
Så jag ska skalla kudden en stund tills Cissa ringer & väcker mig. Pratade med henne tidigare och jag tyckte att hon skulle komma & se film med mig ikväll.
Så då blir det en promenad till OK, sen dega ner sig i soffan. ^^

Välkommen att haka på, om du känner för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback