Urk...

Då var första dagen av bantningskuren avklarad. Kan ju inte påstå att det smakar gott med Nutrilett men va fan, funkar det så är det då värt det. Måste köpa lite andra smaker också, så det blir lite variation i alla fall..

Har jobbat ikväll, 12-20.30.
Direkt efter att jag slutat gick jag till Marie och hälsade på. Hon bor ju som ganska nära nu, bara tvärs över vägen. Inte för att det varit så långt till henne tidigare heller :P
Satt där en stund och surrade och nu har jag ganska nyligt kommit hem.

Jag blir fan deprimerad av att se den här svinstian så nu måste jag fan ta mig i kragen och göra något åt saken. Kan inte fatta varför jag har blivit så jävla dålig på att hålla efter. Diskberget bara växer & växer, dammråttorna springer efter fötterna när man går, och det är allmänt jävla sunkigt. Usch. Jag tycker inte om att ha stökigt! Men ändå blir det inte att man orkar.
Men imorgon efter jobbet MÅSTE jag göra något åt det här. Jobbar till 16 så då får det bli raka vägen hem o fixa.
Dessutom har det ju blivit ganska grisigt från det gubben där gjorde.
Nåja..




Ska gå och sola nån dag också. Är så blek så det ser ut som att jag är sjuk :P Måste åtgärdas....

Nä nu ska jag sluta tjata och gå och lägga mig så jag orkar upp imorrn, börjar 7.45..

Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har också kört me de några dagar, men mer än så klarade ja då inte. De är ju inte super gott;) nåja, hoppas de går bättre för dig iaf =)

2009-02-05 @ 14:25:58
URL: http://linasundkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nutrilett har jag käkat fram å tillbaka... Det hjälper föga... Jag kunde inte låta hungern ta över... Nä du, ät det du gillar i lagom portion =) INGET ANNAT!!! Jag försöker med det nu.... När du blir hungrig, -ta en frukt =)

2009-02-05 @ 22:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback