Uhh...

Det var jobbigt att ta sig upp ur sängen imorse! Mådde illa, och blev på jättedåligt humör för att ingenting gick som jag ville. Letade nycklar, telefon, cigaretter. Saker bara flög omkring i lägenheten för att jag var irriterad och hade bråttom.
Tog väl ut lite av min ilska på min syster, som för övrigt var jättesnäll och sov här(mänsklig väckarklocka), så det ber jag om ursäkt för....
Hade inte hon varit här hade jag då aldrig tagit mig upp. Var så trött så ögonen var nästan i kors.
Så det första passet var verkligen inte roligt, men det gick ändå. Sen när klockan ääääntligen blivit tolv fick jag gå hem och sova några timmar.
När jag sedan vaknade var jag som en ny människa :)
Så kvällspasset har flytit på fint.

Nu ska jag ta mig ett varmt bad, lägga mig och läsa en stund. Sen blir det förmodligen att gå och sova.
Förmiddagspass imorgon . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback