Tvätt... :/

Är hos morsan och farsan och håller på att tvätta....
Bara en maskin kvar nu efter den som är igång så är det äntligen klart! :P Hujja vad mycket jag samlar ihop innan jag kommer mig för att göra något åt saken.

Har varit så skönt att vara ledig idag, skönt att slippa se stället för en dag i alla fall :) Inte för att jag klagar över att jobba men någon gång vill man ju ändå vara ledig:)

Ska ta mig en kvällspromenad senare, förutom det så har jag inga planer. Bara ta det lugnt.

Såg en jääääättefin klänning idag på internet, men den var lite dyr tyckte jag. Så jag slutade bort att beställa den.
Men sen ändrade jag mig ju givetvis och nu kommer jag inte ihåg var det var jag såg den.
Ska fortsätta leta den nu.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback