Tradera.

Har suttit och budat lite. Hittade dock inget jag tyckte att jag verkligen behövde, men det blev i alla fall lite småkrafs..

Kom från duschen för inte så länge sedan, sitter just nu och bara väntar på att håret ska torka så jag kan lägga mig. (Så man slipper att det står åt aaaalla håll och kanter imorrn). Men det gör det ju mer eller mindre ändå :P

Det blev då ingen långpromenad idag.Är så dåligt väder för det. Så det blev bara en snabbprommis till mor&far.. :P Fast egentligen hade det väl vart nyttigt, det är ju tungt som satan att vada fram i snön...  Men men.

Nu ska jag nog krypa ner med en bra bok. Börjar tidigt imorgon också. Jobbar bara till två sen är jag ledig hela hela helgen! Så underbart.

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback