Solen skiner.

Det är synd att det inte är några grader varmare ute för då att det varit riktigt behagligt.
Solen skiner för fullt!
Men det är väl bara att klä på sig ordentligt.

Råkade somna på soffan hos mamma & pappa igår så jag har sovit där i natt. Vaknade till vid femtiden i morse men då orkade jag inte börja knalla hemåt.
Men nu är jag då hemma i alla fall. Ska bara ta en dusch och sen gå ut på en långpromenad.
Tänkte ringa Sofia och försöka tvinga med henne ^^

Sen ikväll blir det jobb. Har varit så nöjd över att jag skulle få vara ledig två dar i rad. Men så ringde hon igår och frågade om jag kunde ta en kort kväll. Och jag har ju ändå inga andra planer så jag tog passet. Men jag får ju va ledig imorrn i alla fall :)

.

Igår så var jag och Sofia till stan. Jag hade tänkt att bara gå hem o duscha efter jobbet och sen fara till stan (jag slutade 12).
Men då tog jag och Bella och gick en Sundsrunda medan Sofia skulle hjälpa sin pappa med någonting. Sen var vi alla tre på fiket en sväng. Och då var vi klar att fara mot Lule, trodde jag.
Det blev lite gormigt så vi tog oss inte iväg förrän kring fyra kanske. Om ens det. Så det blev inte så mycket uträttat av det jag skulle i stan för vi hann inte vara så länge, och så var vi så klantiga så vi hann inte på Vasa innan det stängde...
Sen blev det Kvantum en sväng innan hemfärd.
Rensade ju ur min kyl & frys för nån dag sen så det behövdes påfyllning för det ekade ganska kraftigt där sen.
Jag tror därför att jag ska åka in med 9bussen imorrn och gå på stan en snabbis.. Kanske.

.

Men men, ska hoppa in i duschen nu så jag tar mig ut någon gång. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback