Onsdag.

Nu känns det faktiskt värt att man i princip har bott på Forsbacka förra månaden ^^
Ska spana lite på en ny mobiltelefon för min håller på att ge upp. Är grymt less på att den slår av sig i tid och otid!
Men jag älskar ju färgen på den jag har så det hade inte varit dumt att hitta en liknande. Haha, jag går mer efter utseende än funktion hehe... Nä, en kombination av det är väl bäst......
Men ska försöka hitta nån fiiiin.. :)

.


Nu så har jag precis kommit hem från Sofia. Har varit med henne i princip hela kvällen. Har inte gjort speciellt mycket, mest surrat lite bara.....

Tycker att det ska bli helg nu! Det ultimata hade ju dock varit om man hade varit ledig på söndag, men jag ska väl inte klaga så mycket för jag börjar inte jobba förrän klockan 12.
Så på lördag så blir det farmen. Tror att det kan bli riktigt bra, för det brukar ju vara roligt där :)
Och syrran är så gullig att hon har ställt upp som chaufför ;) Hehe. '

Nå jo. Nu ska jag lägga mig och läsa nån sida i min bok tills jag somnar . Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback