Jag känner mig snygg!

Gula mjukisbrallor & en stor t-shirt med hål i. Jag ser ut som en luffare!
Men va fan, skönt är det. Och ingen ska ju se det när jag bara lullar på hemma.

Det var inte något vidare skönt att promenera hem idag, tror att det stod -24°C när jag kikade på termometern innan jag gick från mamma&pappa.
Har varit där mycket på senaste. :P Det är så förbannat trist att laga mat åt sig själv bara.

Hur som helst.

Idag så ringde Sofia & väckte mig. Vi var på fiket en sväng & sen på YoungLine där hon handlade en massa kläder.
För min del så blev det bara ett linne.
For sedan och var med Bella ett tag. Satt hos hennes föräldrar och surrade ett tag och inte gjorde mycket alls.
Hade tänkt gå om till henne en sväng ikväll också men då fastnade jag framför tv:n för det var Grey's anatomy.


Nu så håller jag på att bli galen på mina katter!
Den en tokspringer omkring och härjar men en hårsnodd.
Och den andra är så kåt så hon ligger på golvet och skrålar och kan knappt gå.




Imorgon blir det jobb. Ska faktiskt bli ganska skönt att ha nåt att göra, har inte haft så mycket för mig dom senaste dagarna. Har i och för sig knappt haft ork till att vända mig i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback