Jag har inte blivit galen.

Om nu någon har sett mig inatt när jag promenerat omkring i Råne så kan jag ju berätta att jag inte har tappat förståndet.
Låg och försökte somna men det gick inte alls så jag bestämde mig för att gå ut och gå en sväng.
Klockan var väl kring fyra nånting sånt. En sundsrunda + en sväng runt västibyn blev det. Sviiiiiinigt kallt var det men jag hade klätt på mig så jag såg ut som en michelingubbe så det var ingen fara. Förutom ansiktet, brrrrr....
Men det funkade faktiskt, somnade ganska fort när jag kom hem.

Vaknade ca halv tio. Det var väl mindre kul eftersom att jag inte känner mig speciellt utvilad. Men men, det går väl snart över..





Igår när jag var till Bella så pratade vi om att det hade varit roligt att fara det här:

Minus trettio

Sahara Hotnights, Promoe, Lazee, Sugarplum Fairy, Abalone Dots, Disfear, Katatonia & Marduk ska spela.
Personligen har jag inte en susning om vem dom tre sistnämnda är. Men de första är ju inte så dumt :)

Och det kostar bara 200 kronor. Är det någon mer som är sugen på att fara ?

Kommentarer
Postat av: Lill Anna

Hmm, jag är ledig så maybe baby:)

2009-02-19 @ 15:04:08
URL: http://lilllindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback