Hmm.

Sitter och ser nå skräp på tv. Har sett en film för en stund sen, den var så sorglig så jag har fått gråta någon skvätt. Haha, är ganska blödig när det gäller filmer.

Gårdagden då. Den var för min del totalt värdelös. Jag hade inte roligt alls.
Drack på förfesten,kan tillägga att jag inte var där förrän efter nio någon gång, nästan 2vinare och började må skit. När vi väl kommit till stan behövde jag inget mer att dricka så det blev vatten för min del. Nyktrade till efter en stund, men det var ändå inte roligt.
När vi kom till Råne var jag spiknykter så det blev raka vägen hem. Dom andra fortsatte att festa.

Mår prima idag, inte ens lite huvudvärk. Eller jo, nu har jag det. Men det beror troligtvis på effekterna av den där filmen :P

Måste gå och ta en dusch nu, och sen knalla uppi byn och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback