Helg!

Och jag jobbar för ovanlighetens skull :P Men men, har då inte kännt mig sugen att festa eller så, men särskilt spännande är det ju inte att sitta hemma.

Igår kväll så var jag med Marie efter jobbet. Vi for till Töre en sväng och köpte cigg och sen bar det av till Persön en sväng och hälsade på hos Christian där dom var och drack.
Men vi blev inte där så länge, var hemma kring ett nån gång. 
Gick då och la mig på en gång, men kunde inte somna förrän efter tre-halv fyra nån gång. Så jag var måttligt pigg när väckarklockan ringde klockan sex.
Och den tröttheten har då hållit i sig hela dagen nästan.

Nu ikväll har det inte hänt mycket. Varit på middag hos mamma&pappa.. Efter det så följde jag med mamma och hälsade på hos mormor en sväng.
Och sen for jag & Cissa och hyrde film. Det var den DÅLIGASTE filmen jag har sett på jag vet inte hur länge. Redan efter tio minuter vad jag på väg att slå av den, men tänkte att den kanske skulle bli bättre på en stund. Men den var genomjävlakass. Hujja.

Sen hem, och här har det inte blivit mycket gjort. Bara suttit vid datorn och lallat ett tag, surrat med Sofie  ett tag, sett lite tv.
Tanken var väl att jag skulle bli trött av att slötitta på tv:n men inte känns det som att jag kommer kunna somna än på ett tag.

Inte för att det gör så mycket egentligen för jag börjar inte förrän klockan tolv imorgon. Men det känns som meningslöst att sitta här och uggla.

Kommentarer
Postat av: Lill Anna

Vad var det för film?:)

2009-02-15 @ 18:42:22
URL: http://lilllindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback