Fuck...

Hehe, det här är inte riktigt min dag. Jag är en klant! ^^
Började dagen med att jag vaknade av att mamma plingade på dörren vid halv niotiden.. Hon sa dom ringt till henne från jobbet och frågat vars jag var.
Stod som ett frågetecken då hon sa detta, eftersom att jag var helt inställd på att jag skulle jobba eftermiddag och inte börja förrän klockan 14. Men så var alltså inte fallet, tog telefonen (som förövrigt låg på köksbordet på ljudlös så jag inte hört när dom ringt) och ringde jobbet och sa att jag skulle komma på en stund. Skulle egentligen varit där klockan sju men det blev alltså en miss i planeringen där :P

Och så har jag spillt ut en kaffekopp i knät, rykande nykokt. Ajaj.....

Sen har det väl varit lite andra små minimissöden också. Har varit fumlig.....

Slutligen nu när jag gick in och skulle se vad det fanns för klipptider, så var ju givetvis min favorit upptagen hela dagen imorgon. Fan att alla har fått lön, jag skulle ha farit in tidigare i veckan och klippt mig istället.
Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra, kanske väntar till nästa vecka med det.........

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback