Fredag!

Så skönt! Tänker inte sätta min fot på Forsbacka nånting innan måndag 15.30. Inga extrapass nu inte. Urk...

Tar just nu en paus ifrån disken. Berget på diskbänken var enooooormt. Tvättar gör jag också, och på tal om det så måste jag nog gå ner och se om det är klart nu.

Ikväll blir det att gå ut i stan.. Får hoppas på att det är trevligt:) Men det blir det säkert. Allt är roligare än mina senaste helger :P Och att bara få ligga hemma bakfull och dega imorgon. Ljuvligt.


Idag så har jag fuskat med min bantningskur :P Kunde inte hålla mig på jobbet så jag åt en halv palt. Hmm, dålig självdisciplin. Men men, så kan det vara.
Vet inte riktigt om jag tror på att det här kommer att hålla. Ska ju börja mitt nyttigare liv, så kanske man skulle skippa Nutrilett och bara satsa på det. Men jag tänkte ju att det skulle gå fort. Nåja, när man nu bara kommer sig igång så blir det nog bra.





Helvete! Nu bjöd ju nån jävel över mig på Tradera! Skulle inte ha kommit på att skriva här. Hann ju inte bjuda över innan tiden gick ut :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback