Det låter illa ...

Kom precis hem..

Utlänningarna ovanför poppar turkmusik för fulla muggar. Har tv:n på så det ska låta mindre, hade det varit nån bra musik hade jag inte brytt mig för fem öre, det är bara spela. Men den där sortens musik tycker jag inte är så roligt att måsta lyssna på. ^^

Ska snart krypa ner i sängen med en bok och få upp lite värme igen, har varit ute och promenerat en sväng.

Måste försöka ta mig upp tidigt även fast jag är ledig imorgon. Behöver göra lite nytta hemma & sen ska jag dra med ett helt tvättberg till morsan och farsan för jag ska vara barnvakt till brorsan några timmar så då kan man ju passa på att få lite av det bortgjort.

Har som vanligt inget spännande att berätta så jag tror jag avrundar här. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback