Bättre idag...

Illamåendet har passerat, fast om man gör nå snabba rörelser kommer det tillbaka. Men det var antagligen inte någon magsjuka eftersom att jag inte behövde prata i den stora vita telefonen nånting.
Febern är kvar, dock inte lika hög som igår. Hade 38,3 på morron, så det går väl snart över antar jag :)

Har ont i hela kroppen för att jag inte orkat röras någonting. Det är nästan så man börjar oroa sig för liggsår haha. Men som sagt så är det mycket bättre idag, så jag tänkte försöka få i ordning lite hemma.
Ska ta mig ett bad till att börja med och sen försöka äta någonting. Har inte ätit nånting sen i förrgår kväll, men det känns inte direkt som att jag är hungrig heller ?


Sen måste jag traska iväg och handla lite. Men det är då dom enda planerna jag har för idag.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback