Tssss. Ni vet känslan av att komma in i ett rum & det blir knäpptyst, att de som sitter där inne nyss snackat skit om dig? Inte så kul, men va fan. Det kan man väl leva med.
OCH. En blick kan säga mer än vad man tror.......

Nåja. Idag så har jag först jobbat - hör och häpna vad ovanligt :P Det blir bra med slantar så man klarar sig själv..Och lite över till och med (fast det går nog så mycket pengar på massa onödigt), men det blir nog bra det här :) Måste nu bara klura ut vad jag vill.
Har inte gjort så mycket vettigt sen ikväll. Sofia har varit här i nån timme, snackat lite skit och bara lallat på :)
Sen varit om en snabbis till Majsan, och Bella var också där. Blev dock bara en snabbvisit eftersom att klockan var nog närmare halv tolv - tolv när jag gick dit...

Imorgon så är jag ledig och har ingenting på planeringen. Så man får väl se vad man tar sig för....... Nu är det då ingen idé att vara vaken längre, har ändå inget att göra den här tiden :P Gonatt.


Kommentarer
Postat av: Raiijsan

Hallåj, du får gärna packa ner bella och komma å fika på torsdag :) jag blir ju gammal då!

2009-02-25 @ 01:15:33
URL: http://www.nogg.se/Raiijsan
Postat av: Lill Anna

Hmmm, jo jag kommer nog kanske på "festivalen":) Ska avvakta lite innan jag köper biljett men jag ska försöka komma:)

2009-02-25 @ 21:56:52
URL: http://lilllindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback