Välkommen till min nya blogg!

Ska försöka uppdatera denna blogg lite oftare än vad jag gjorde med den andra (den glömde jag bort helt att jag hade). haha.



Idag så har jag inte gjort så mycket annat än att jobba. Kom hem vid halv femtiden och sen dess har det inte blivit många knop gjorda. Ska ta och plocka undan litegrann så det inte ser så stökigt ut här, och sen blir det att hoppa in i duschen.
Funderar på att gå och hälsa på mamma & pappa sen en sväng... Eller kanske ta en långpromenad?

Igår så var jag i alla fall till Lule & köpte tyg till sänggaveln jag ska göra.
Det här tyget blev det :]




Tror att det kommer bli najs, men det återstår ju att se. Måste om på Lindströms imorrn och hämta mdf skivan, sen är det bara att sätta igång :]




Köpte en ny filt också. Är lite småkär i döskallar ;]     <3
Men förutom det så blev det nog inga fler inköp.. Lika bra det, så blir det inte så tomt i plånboken :p Varför ska det alltid försvinna så fort därifrån ? ;p


Nä, nu ska jag gå och göra lite nytta, kanske återkommer senare om jag har något att skriva. Hej.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej!

Kul att du tittade in på min blogg =)

Tänkte försöka svara på dina frågor om lampan.

Jag gjorde så att jag hela tiden satte på tapetklister samtidigt som jag lindade tråden, annars tror jag det kan bli svår att få den att festa.

Hänganordningen tog jag från en rislampa från ikea och justerade den lite så det blev en ring i stället för en rektangel.



Kram Rebecka

2008-11-14 @ 20:49:00
URL: http://roomdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback