Trött....

.... och ont i skallen så in i helvete! Och fyllefrossa har jag också. Det är så jobbigt för först håller man på att frysa ihjäl och så tar man på sig mer kläder men då helt plötsligt är det tvärtom så man måste ta av sig igen... och så vidare... :(

Blev rånepuben igår... Hade ändå ganska trevligt, men det är ju inte så att man missar särskilt mycket ifall man skulle strunta att gå dit! Haha...
Tanken var att vi skulle efterfesta hos Malin men det blev inte mycket till fest, så efter nå tag for vi därifrån igen...
Det är fan skitlänge sen jag var på en rolig ef terfest :( Så jag blev lite besviken... Men det kommer väl kanske nån här framöver.... ^^

Nu skulle jag vilja ha nå go mat från BK, för kylskåpet skriker tomt! Och det är  då samma i frysen & skafferiet så det börjar vara dags att handla:P 

Men först blir det att ta ett varmt, långt bad.


Och så måste jag ju säga grattis till Jennie & Victor, som fick sin lilla knodd i förrgår :] En Robin blev det :] 




Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback