Tisdag 18/11

Har varit & jobbat till två, sen hemma & degat ett tag. Och så for jag till mamma & pappa och åt middag.
Sen har Cissa & Elis varit hit ett tag också.......

Nu så sitter jag och ser på Äntligen Hemma & väntar på att tvätten ska bli klar. Håller på att röja undan litegrann för jag ska storstäda imorgon när jag är ledig. Det är då tanken i alla fall, sen får man väl se hur det blir med den saken imorgon.
Ska då på banken till att börja med, prata om nå pensionsgrejs &  nå annat.... Spännande haha :p

Och så har min jävla telefonjävel gått sönder. Det vill inte alls funka, den slår bara av sig heeeeela tiden.

Sony Ericsson K770i Violet


Så den måste skickas in på lagning. Det är ju då bra att det är kvar garanti på den..... Och så får man hoppas att det inte tar alltför länge innan man får tillbaka den.
För jag har min gamla  Samsung nu, och den funkar lite som den själv tycker.... :/




Lyssnar på just nu:

Journey - Don't stop believing
Gillar den, är som mysig.




Och
GRATTIS till Cissa, som klarade körkortet igår :]
Till Maja också, som fick det i fredags.
Eller var det i torsdags, hmmm...

Kommentarer
Postat av: Stina

oj.. har lillsyrran tagit det innan dig.. hur känns de.? ajja grattis till cicci

2008-11-18 @ 21:22:00
URL: http://bulten85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback