Som sagt ...

... så tycker jag att ni ska gå in på GratisBio... 
Samla poäng som man får byta mot biocheckar. Och det är inte alls svårt.
Gå in och kika, och bli medlem. 75poäng i startpoäng om man anger en värvare. Så ange tj0rven :)
Bli medlem här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=97992













Sitter hemma och har ingenting att göra... Ska gå ut & ta en promenad på en stund tror jag......

Har varit och jobbat ikväll, så det har inte hänt så mycket annat ^^
Trist att man snart är utan jobb :( Men det kanske ordnar sig på nåt sätt. Kommer att bli knäpp om det blir så att man får gå hemma och dra fötterna efter sig bara! usch......
Nåja. Får försöka ta och fixa nåt nu......



Imorgon så blir det att fara till stan... Ska först till Sofie & hälsa på... Så då blir det att vara där tills syrran slutar skolan... Sen är det Storheden nästa. Köpa lite småkrafs & fara på bolaget en snabbis.

Har så ont i skallen nu, så jag orkar inte sitta här nå längre.


Lyssnar på just nu: Turbonegro - All my friends are dead

Kommentarer
Postat av: Stina

haha du ger dig vist inte om de med gratis bio.. ;) jag orkar då inge med sånt skit ;)

2008-11-26 @ 18:42:22
URL: http://bulten85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback