Lördag. Och jag är irriterad.

SATANS JÄVLA RYSSHORA, vad less jag är!
Blir så grymt jävla less på att hon alltid ska klaga.
Klockan 22 och 40 (?) ungefär så plingar det på dörren och störningsjouren står utanför. Skumt tänkte jag, vi var ju ändå bara jag Bella, Sofia, Veronica, Linnea & Vivvi här.. Satt och sjöng lite singstar, vilket inte låter alltför högt eftersom jag inte har något surroundsystem eller baslåda......
Men så är det där jävla satkärringen som har ringt. Istället för att bara komma över och be om att man ska sänka. Men denna gång var det ju inte ens högt!

Har varit över och pratat med grannarna som bor ovanpå och frågat om jag stört dom något med musik eller annat.. Och han svarade att det inte alls hade varit något som retat dom...
Och eftersom jag hör så fort deras bejbis vaknar varje natt så borde dom ha hört tydligt och väl att det spelade musik här nere, men inte det.
SÅ DÅ HÖRS DET FAN INTE TILL DEN DÄR JÄVLA IDIOTEN!!! För det är fan en lägenhet mellan hennes och min. Och man hör mycket mer tydligt från nedervåning till övervåning, och tvärtom, än till dit!!



I HATE HER!!


För övrigt ganska trevlig kväll, men dock blev det tidigt & lugnt , haha. inte direkt nå fest :P
Men bra sällskap! :]



nu ska jag ta ett bad & sedan gå och skalla kudden :]

Kommentarer
Postat av: Stina

oj det hade varit trevligt med en sån kväll

2008-11-23 @ 15:31:13
URL: http://www.bulten85.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback