Kallt..

Fryser fan än, och det är typ 40-50 minuter sen jag kom hem...

Har varit hos Bella ikväll; spelat lite kort, gått en promenad & sett en film.
Sen när jag gick hem så upptäckte jag att jag tagit med mig fel nycklar! Så där stod jag utanför dörren och svor, och sen var det bara att vända om och traska iväg till mamma & pappa efter extranyckeln!
när jag väl var framme där så hittade jag inte den. Blev tvungen att väcka både cissa, verran & mamma för att få veta vars den var. Och då visade det sig att det bara var jag som var dålig på att leta för den hängde i nyckelskåpet haha.

Lånade ett par långkallingar för att slippa frysa och sen knallade jag hemåt igen.

När jag kommer in så ligger det nötter över halva bordet, och båda katterna skyndar sig iväg när jag öppnade dörren.
Hade nämligen glömt en skål med cashewnötter där när jag gick. Så det hade dom haft roligt med..
Bara att dra fram dammsugarn för tredje gången idag... Och än en gång konstaterat att jag verkligen inte tycker om att städa haha...

Nu sitter jag och skriver med Raiij på msn. Och vi verkar då vara dom enda som är vakna den här tiden... (klockan är 3). Men jag ska då snart också gå och sova, börjar bli lite småtrött.
Skumbadet får vänta tills imorgon:) Hade spolat upp vatten i badkaret och tänt ljus och så ringde sofia och hörde om hon kunde kika förbi en sväng. Så det blev inget bad då....



Och så funderar jag på om man kanske skulle ta och kanske vara här nå i helgen. Laga nå middag och dricka lite vin ? Kanske lite singstar?
Lät inte det som att det skulle kunna vara lite trevligt ?
Nå ja, det är ju inte helg riktigt än så man får se vad som händer :)

nu ska jag kila :p




Lyssnar på just nu: Nick Cave & Kylie Minouge - Where the wild roses grow

Kommentarer
Postat av: Isabella

ååh, vad längesen jag hörde where the wild roses grow. tror jag har kvar den på datorn så jag måste nog kolla det ;) jag tycker vi kan vara hos dig i helgen, det lät trevligt. Fast det är klart, det kan ju dyka upp något "roligare" men det tvivlar jag på!

2008-11-20 @ 20:32:12
URL: http://eelviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback