Hemma igen.

Har varit och hälsat på mamma&pappa. Tycker jag har varit där ovanligt mycket på sistone :P
Men det är skönt att slippa laga nå middag ibland :) Så trist att laga mat till en person bara......

Carro & Anna var förbi och drack kaffe och surrade en sväng tidigare idag, men dom enda förutom familjen jag sett röken av idag....

Sitter just nu hemma & lyssnar på musik. Suttit och kikat på internet, hittade en mössa jag vill ha. Så jag funderar på om man skulle försöka ge sig in på att sticka en sån. Fast jag är ju tveksam att jag duger till att göra det, men man kan ju i alla fall testa.. Även fast det är en tantsyssla ^^

Snön yr utanför föntret och det lät nyss som att ett plåttak lossnade någonstans :P Blåser inte lite.......
Får väl hoppas att det har slutat till imorgon bitti!

Jag har inget att skriva om idag, ska gå och sätta mig framför tv:n en stund innan jag går och lägger mig.... Hej.


Lyssnar på just nu: Britney Spears - Womanizer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback