"Vet din mamma att du super"

Med Dia Psalma? Minns inte om de var dom som gjorde den men jag har för mig det...
Den låten fastade som klister i mitt huvud när jag var in på Monas blogg och hon hade lade ut ett videoklipp med den..
Har provat att lyssna på en massa andra låtar efter det, men den jävel sitter fast i skallen haha....
Nåja det försvinner väl så småningom ^^


Har kommit från jobbet för en stund sen, och nu blir det då bara att ta det lugnt.. Börjar sju imorgon så det är väl lika bra att försöka gå och sova tidigt. Det är så irriterande att man inte kan somna även fast man är trött! Brukar ju vanligtvis inte kunna sova förrän vid två-tre tiden.. Så det lär nog bli samma inatt...

Kanske man åker med syrran till dom? Så får man se någon människa i alla fall, istället för att sitta hemma och uggla som en annan katt-lisa.... haha...
Cissa skulle då i alla fall komma förbi en sväng när hon kommer från stan så då får man väl se när det blir :) Och ifall jag orkar fara någonstans... Kanske gräver fram nån gammal film och sjunker ner i soffan istället.
Det lär då hursomhelst inte bli så aktiv kväll........




Och idag så har jag varit på grymt dåligt humör i flera timmar. Vet inte varför egentligen, bara känt mig jävligt irriterad åt allt. Så mitt tålamod har inte varit det bästa idag, och det brukar inte bli bättre av att gnälliga tanter klagar på allt...
Men men, det gick i alla fall över efter ett tag så det har då gått bra ändå :) Det är bara bita ihop när man är less...

Och chefen sa idag att jag & Johanna skulle få gå och äta middag där vi ville nå här framöver. Eftersom att vi inte får följa på deras julbord för att vi ska jobba istället. Började då fundera på vad som tagit åt henne, man brukar få en chokladask på sin höjd om man har tur... Det har hänt en gång...
Så det var ju inte dumt :p 




Nu för en liten stund sen satt mitt lilla svin till katt och drack ur askkoppen som jag har spolat upp vatten i för att jag ska diska den. Det kan ju inte vara så jävla hälsosamt med aska & diskmedel!?
Och det kan då fan inte vara gott ! :P Hoppas hon inte börjar kräkas av det bara ^^ Men hon hann nog inte få i sig så mycket... 



Jajja, nu ska jag sluta skriva om ingenting... Det får vara nog för idag i alla fall.. Haha, hejdå




lyssnar på just nu: Ramones - Pet Cemetary  (Har som fått en period igen där jag mest lyssnar på gamla godingar) :P


 

Kommentarer
Postat av: Jannicas mamma

tänkte bara påpeka att du har en ny läsare;D

2008-12-06 @ 12:03:08
URL: http://ramouna.blogg.se/
Postat av: Bella

Tror det var Dia Psalma som gjorde den. Fan! Nu fick ju jag också den på hjärnan :P

2008-12-06 @ 17:26:02
URL: http://eelviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback