Vars är julkänslan !?

Det kanske kommer... Är ju ett tag kvar till jul fortfarande. Men har då inte kommit in i nån julstämning alls.. Har inte ens orkat julpynta nå... Har däremot tagit fram det, så det ligger här lite huller om buller.
Men från och med imorgon så är jag ju "arbetssökande" så då är det ju ett bra tillfälle att fixa till allt som man inte orkat göra hemma på sistone.

Helgen har varit okej.
Fredagen var lugn. Jag jobbade kväll så det blev inte mycket gjort efter det. Hade tänkt gå till Marie och se Idol med dom, men dom skulle gå på Lusseliret och kika så då fick det vara. Är inte alls intresserad av att se något av det..
Så jag slog på en film när Idol var klart, och sen ett varmt bad efter det. Så det var ganska behagligt faktiskt..
Och igår så blev det puben. Inte alls nå överdrivet roligt, men det gick väl an. Men tveksamt att det var värt baksmällan jag hade på morgonen.....

Idag så har jag bara varit hemma och degat. Varit med Sofia & Leo.... Inte gjort mycket alls...

-

Nu blir det snart sängen tror jag. Sov alldeles underbart skönt natten som var, så jag håller tummarna för att det blir samma nu. Har ju nämligen sovit skitdåligt hela veckan. Som mest 4 timmar per natt... Men det kanske vänder nu...

Det som står på planeringen för morgondagen är att fara till stan och klippa mig. Och spendera lite tid med Sofie :)
Så ska vi gå på Arbetsförmedligen och prata lite......
Sen när jag kommer hem ska jag gå en promenad med Sofia och Leo var det tänkt......
Och efter det får man väl se... Funderar på att komma igång med simningen igen... Och sola skulle jag också verkligen behöva, för det är fan som i det där skämtet där det är nå om att om man sätter en alvedon på magen ser det ut som ett födelsemärke... Och ungefär så blek är jag...  Haha.....



Men men, nu ska jag kila. Ha det bra. Hej.


Lyssnar på just nu: Margareta Kjellberg - Hottentott (en riktigt urusel låt)

Kommentarer
Postat av: Stina

Ojoj snart är de jul.. jag läktar extra mycke.. för då fyller jag år.. ;P inte för att jag vill bli äldra. .men tycker om paket ;P

2008-12-16 @ 18:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback