Trött, uppgiven, mörbultad & ångest.

Dom orden beskriver mig just nu.

-

Dagen som varit har jag spenderat med Sofia mestadels.
Jag var först på Storheden med henne, Leo & Anneli. Köpte lite nyttoprylar, inget roligt inköp alls blev det ^^
Men jag har då ändå inte råd att köpa just nå för tillfället känns det som, kan ju vara bra att försöka spara lite när omständigheterna är som dom är.

Nu ikväll så har jag varit till Jennie och sett på lillkillen :) Han var så snygg så!
Vi köpte 2bodys & en par brallor till honom när vi var i stan.. Fan vad det finns mycket mer snygga flick- än pojkkläder till bejbisar! För till tjejer finns det ju kläder i alla möjliga olika färger och stilar. Men killkläderna är mestadels blåa & bruna tyckte jag. Och det känns ju lite trist.  

Tycker man som saknar henne på jobbet..


Nåja, det var då trevligt i alla fall att se hur dom hade det:)
Försökte ta ett kort på Robin men det gick inge vidare för kameran på telefonen jag använder nu är så värdelös. Så jag får väl göra det en annan gång ^^ Hade som tänkt att visa dom på jobbet som inte hunnit se honom ....:P

Kom från Vitå vid tiotiden nåt sånt. Satt & surrade en stund med Sofie och när jag precis lagt på såg jag Bella knalla förbi mitt vardagsrumsfönster.
Så jag öppna och bad henne komma in ett tag...
Har suttit och surrat, druckit te & spelat spel.


Ser fortfarande ut som ett jävla bombnedslag här, och vet inte hur fan jag ska hitta orken till att göra nåt åt saken. Känns som att jag inte har någon energi alls nuförtiden. Allt är bara grått & tråkigt :(
Ska försöka ta mig i säng nu så jag orkar upp i vettig tid imorgon, så jag hinner göra i alla fall lite nytta innan jag börjar jobba. ^^


Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Isabella

Tyvärr, har inte heroin diaries. Skulle vilja ha den men har inga pengar till att beställa några nya böcker just nu :P

2008-12-10 @ 09:36:58
URL: http://eelviis.blogg.se/
Postat av: Stina

allts¨vem är de so fått barn???

2008-12-11 @ 18:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback