Torsdag, kväll....

Blev inte att hälsa på Bella nå idag.....
Varit hos mamma&pappa och tvättat lite sängkläder m.m istället.... Så trist så...

Jag, morsan & Elis for  till Prästholm en sväng, till Kristina & Inge, och drack kaffe.. Sen har det inte hänt så mycket mer...
Imorgon måste jag ta mig i kragen och ringa till facket och höra vad dom har att säga. Håller tummarna för att det ska bli bra... Och så måste jag ringa Arbetsförmedlingen och höra mig för litegrann. Vill inte leva på bidrag! Men bra att ha ifall att det skulle krisa sig... Men jag hoppas då att de blir bra de här....
Fan att allt ska vara så jävla bökigt. Och att det man gör är så ouppskattat..... Men men, inte så mycket man kan göra åt saken..
Och Lulebo ska få sig ett samtal till. För nu har dom fan sagt att de är på gång så få se då! Ska deponera hyran om de inte är satt in nån arbetsorder än fast dom säger så! Jävla tattare.




Och en sak till. Det är varmt som faaaaan i min lägenhet ikväll... pjuuh.... Brukar vanligtvis ha runt 20 grader i köket och nu är de 25och lite till.. Tror jag dör snart... Och vardagsrummet är typ likadant, något svalare kanske...
Hatar fjärrvärme när det är  väderomslag! Man skulle ha haft en fläkt!
Och inte är det någon idé att vädra nå mycket heller för då speedar elementen på ännu mer.... har sänkt dom litegrann men om de då blir kallt ute igen så blir de svinkallt inne om man vrider ner för mycket..... Det är fan inte lätt när det är svårt haha... Nog kan man ju ha större problem ^^'


Men det känns som att fan allt går emot mig just nu :( Usch......

Kanske man ska satsa på att börja plugga igen förresten ? Det hade inte varit så dumt, även fast det inte känns som att jag är så sugen på det nu, så kanske man får motivationen ordentligt när man väl har börjat.
Och dom man pratat med som går skola har ju skitkul... Och det är ju mer än man själv kaan säga om sitt liv just nu ^^


Jobbar hela helgen nu så den lär inte ju heller bli så spännande. Fast det är helgerna sällan nu för tiden tycker jag.....


Nu har jag tänt ljus & spolat upp badvatten, så ska ta mig en bok och hoppa i ^^  hejdå.



Lyssnar på just nu:
Kid Rock - So hott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback